sobota, 25 marca 2017

Mistrzostwo Galaktyki w Rail Nation

Serwer Golden Gate s101pl
Gwiazdki są dla wszystkich 
Rekordy dla nielicznych
Pomysł podpięcia wszystkich miast i zbudowania wszystkich torów zrodził się już w pierwszej rundzie i tyczył się serwera golden gate
ale stało się nieszczęście dodano bowiem lokomotywy osobowe na serwerach clasic
w momencie startu serwera Golden Gate byłem już mocno posunięty z podpinaniem miast i budową torów na serwerze Komora Dymna nie miałem wyjścia musiałem docisnąć grę na clasic żeby być pierwszym w tym wyczynie na clasic no cóż rekordu mi nie uwzględniono nie było trybu kariery
Dla tych co nie wiedzą  jakie zarobki pierwotnie były na clasic wożąc turystów
ok 2 miliardy w dobę można było zarobić
************
W tej rundzie moje miasto Columbus grało nie wiadomo co i pod koniec 4 ery nie wytrzymałem tego czegoś i docisnąłem kasę oto efekt 23 dni poświęcenia dla Rail Nation




Golden Gate pl



sam sobie dedykuję






Dziękuję wszystkim którzy wspierali ten pomysł
jak też tym którzy nie przeszkadzali w realizacji wyzwania



Inne rekordy przy okazji
23 dusigroszki z rzędu
rekord dobowego zarobku w IV erze 106nlm
w V 177mln
w VI maxa nie wyciągnąłem






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

a ABBA (2) feel (1) Hymn (1) paulla (1) pop (1) Zakopwer (1)

Międzynarodowa Statystyka Odwiedzin

free counters