poniedziałek, 3 kwietnia 2023

ZK wcielony diabeł 42023

 



Jakby kto chciał miec pasożyta w stowku i palacza finału dla własnego stowka i koalicji u siebie to polecam.

 — 26.03.2023 11:11

c, gdzie grasz? oakhil?

— 26.03.2023 11:12

tak

Jedzie bez pardonu wszystkie towary pali

— 26.03.2023 11:12

jak tam u was zaladunki, tez masakra?

 — 26.03.2023 11:12

pfuuuu 😦

 — 26.03.2023 11:13

wiekszosc przez tego delikfenta

— 26.03.2023 11:13

ja jade oldtown a czasy +2 min

ludki zrezygnowali z tego finalu u nas

— 26.03.2023 11:13

I tu pojawia sie pytanie - po co 6 tygodni zycia marnowac jak taki jest bezkarny i finał ci uwali

 — 26.03.2023 11:14

bo wszyscy chcialismy fajny final 😄 i nie ma 😄

 — 26.03.2023 11:15

Wiesz jakoś usmiechu na twarzy nie mam. Nie mówie że byśny wygrali czy nie - mowie że takie zachowania powinny kończyć sie dożywotnim banem z RN

— 26.03.2023 12:18

wszystkie serwery specjalne, zwłaszcza jeśli są w założeniu wielonarodowościowe to marnowanie czasu jeśli ktoś ma zamiar grać o coś więcej. Na takie serwery się przychodzi jedynie aby co najwyżej odebrać nagrode do kariery, nic więcej

 — 26.03.2023 12:42

ale to jest bardzo smutne 😦

 — 26.03.2023 13:07

smutne ale prawdziwe... biorąc pod uwagę, że takie serwery to zbiór wszystkich dotychczasowych błędów, nastawiony na graczy z kasą, kiepska wydajność gry, zwłaszcza od 3 ery, do tego mix narodowościowy, który ma do siebie jakieś problemy na tle historycznym... to nie może zadziałać

 — 26.03.2023 14:00

no i Cheasecake dołączył do innych serwerów urodzinowych, które padły

ZewKrwi — 26.03.2023 14:28

No ne wme cy sie powinno kasowac taki, Mi w pierwszej mojej rundzie tak mocno dali popalic i to bardzo duzo ludzi z którymi grałem w mieście ze mnie wkoncu wykrwawli, i jak nowicjusz jakoś się zdazyłem dowiedziec co toto palenie. I odpłaciłem wszystkim i faktycznie miasto przegrało. Nie miałem z tego frajdy ani przyjemności żadnej. i wcale do dzisiaj nie jestem pewien cy zrobiłem dobrze cy źle. Ale właśnie ze mnie spotkało co mnie spotkało i zagrałem jak zagrałem, to jakoś specjalnie mocno ne gardzę takimi, ale miec ich w swoim stowku no to juz bym nie ciał

 — 26.03.2023 14:48

Każdy ma swoją taktykę gry. Jeden chce wygrać a drugi nie dać wygrać innemu. No cóż.


— 26.03.2023 20:09

nie ma takiego zapisu w regulaminie. jednak dostalem bana na2 dni. to chyba zalezyod lokalnego wladcy serwerow ( unas sedricco) bardzo celowo spalilem final wczoraj na serwerze ktorym gralem. zapowiadalem ze bede tam palil fabry a i tak ludziki wybierali sobie to miasto jako domowe ze wzgledu na stowek top1 ktory tam jechal. stowek tem mial zapowiedzine palenie fabryk w finale jako rewanz za palenie na poprzednim graczom czekajacym na zlota godz.

— 26.03.2023 20:09

sprobuj wyslac do mnie na prywat

— 26.03.2023 20:11

dzieki , nie trzeba. domyslam sie ze chodzilo o slowo w zdaniu gdzie napisalem ze mam ich bana w pupie . oczywiscie napisalem przez d slowo pupa.

— 26.03.2023 20:12

jaaaaj, tak, to jest slowo na blacklist 

— 26.03.2023 20:15

ja dalem RN bana 2 lata temu na moj portfel.  teraz jeszcze dam im bana na moja aktywnosc. tak sie koncza wzajemne wojenki. ale kto by sie tym przejmowal.

— 26.03.2023 20:21

przykro... ta gra kiedys byla fantastyczna i duzo super ludzi tam gralo.... teraz... szkoda slow

— 26.03.2023 20:37

dzieki.  tak z ciekawosci to bym chcial wiedziec na jakiej podstawie prawnej, regulaminu czy czegokolwiek innego dostalem tego bana od szefa serwerow anglojezycznych. moglibyscie z sedricco zrobic wywiad w firmie.  ale bez narazania siebie na przykrosci.  to nic bardzo waznego, tylko ciekawosc. zwyczajnie mam wrazenie ze anglojezyczny szef naduzywa swe kompetencje.

— 26.03.2023 20:40

to jest lepiej pytanie do @sedricoo [PL] niz do mnie, z jakiego powodu otrzymales bana

— 26.03.2023 20:41

ok. dzieki. nie  kumam tych stanowisk , kto jest kto p;

[PL] — 26.03.2023 20:42

Napisz na complaints@traviangames.com 

Tam Ci wszystko wtedy wyjaśnia w tej kwestii jeżeli dostałeś bana na zagranicznym serwerze

 — 26.03.2023 20:43

ok, dzieki

kafa — 26.03.2023 20:45

ja nie jestem w supportu 🙂 tego zoltego koloru mam za gadanie tu na discordzie... nie jestes pierwszy, co tego zauwazyl rowniez 😄


 — 28.03.2023 10:19

Tak, tak...

I twoje pomysły jak uwalić inne metropolie żeby przysłużyć się komuś innemu...

Do tego granie pod siebie całą rundę i na finał wejście do mocnego stowka...


Wielu palaczy jest nieświadoma tego że robią źle bo nie umieją grać wcale ale jest też trochę tych którzy robią to świadomie i tu już mojego poparcia nigdy nie było

ZewKrwi — 28.03.2023 11:17

"Tak, tak...

I twoje pomysły jak uwalić inne metropolie żeby przysłużyć się komuś innemu...

Do tego granie pod siebie całą rundę i na finał wejście do mocnego stowka...

"             Podaj po jednym tylko przykładzie - na te bzdury które mi przypisałaś

Tak właśnie mnie wykrwawili - chamstwem i kłamstwem, a Ty jak przyszłaś na gg to z nimi właśnie grałaś i to Ty grałaś z tymi co tak robili jak opisałaś, uwalili naszą metropolię żeby wasza wygrała. Nie tak było?? cy udasz greka???

Trochę grałem na gg i sporo wem kto z kim grał i nadal gra

ZewKrwi — 28.03.2023 11:31

A co to była za ekipa której spaliłem finał to sama sobie odpowiedż , spaliłem tylko w Amarillo piasek krzem i procki, w Amarillo spokojnie mozna wozić towary z 3 magazynów , wszystkie 3 miały zerowe czasy tankowania, na ponad 120 ludzi w finale nikt się nie dopatrzył że duzo szybciej przywiozą i zamka towary z magazynów niz ze spalonych fabryk, ani jednego ze spalonych towarów nie pojechali z zerowych magazynów. To się nazywa wypasiona ekipa. 

a mije to na uwadze ze to była mija pierwsza runda i ja to widziałem , a super doświadczeni cwaniacy, ne widzieli

PchłaPchłaPchła

ZewKrwi — 28.03.2023 11:40

"Wielu palaczy jest nieświadoma tego że robią źle bo nie umieją grać wcale ale jest też trochę tych którzy robią to świadomie i tu już mojego poparcia nigdy nie było" kłamstwo - do ostatniej rundy Twojej na gg z nimi grałaś i popierałaś.

ZewKrwi — 28.03.2023 11:50

a żeby Twoje spekulacje dopełnić to z wami jezdziła suporterka ktora nasze metropolie bananowała a waszych nie żebyście wgrali, a jak sobie przypomnisz to w nastepnych rundach kiedy juz wsparcia suportu  nie mieliści towasi multi parkowali na przyspieszeniach , też nie tak było, przynajmniej przez kilka rund grałaś z oszustami mutikontowxcami palaczami i wszelkiej maści cwaniakami. 

 — 28.03.2023 13:28

jest wielu hiperbolistow uwazajacych ze pojechanie kania czy nawet walkiria i zrobienie 1sek w fabryce to juz spalenie. spotykalem takich najczesciej na polskich serwerach. z zewem jechalem ze 3-4 rundy. to nie jest typ palacza. te wszystkie zasady o 'nie paleniu' sa kwestia dogadania i ugody mieczy graczami. jesli ktos nie przestrzega jakichs to moze odczuc odwzajemnienia i to bolesniejszego w ramach rewanzu, co z przyjemnoscia zademonstrowalem na anglojezycznym  urodzinowym. 

— 28.03.2023 13:35

To przypomnę Ci...

Wbicie w nocy przed finałem 2 poziomów u konkurecji z ekipą S żeby zwiększyć magazyn, a potem palenie fabryk przez Ciebie w finale

ZewKrwi — 28.03.2023 14:36

I tu mogłabyś mieć rację gdyby nie te wszystkie wcześniejsze  zagrania ekipy z ktorą grałaś, wiedz o tym ze jak teraz wróciłem do gry tak nadal jestem pewien tego jednego, Nie powinienm im nigdy darować tego co mi zrobili w pierwszej rundzie,  a Ty do nich dołączyłaś i gadasz to samo co oni, od samego poczaatku jak tylko na moją nienawiść zasłóżyli powinienm im tylko i tylko dowalać aż by zniknęli wszyscy z serwera, i jak bym tak zrobił nie było by tej zbednej debaty dzisiaj miedzy mną a Tobą. Zawsze w grach oddaję to co mi inni daja, a w RN tego nie zrobiłem, i przez całą moją przygodę w rn się to na mnie mści, tak jak dzisiaj. 

— 28.03.2023 20:53

jeśli komuś się nie podoba, że obcy przyjeżdzają do miasta i palą fabryki w finale, albo przed finałem wbijają lvl to powinien się przerzucić na bierki wodne. Nigdzie w RN nie jest napisane, że takie zachowanie jest zabronione. Wszystko jest pewną taktyką, nawet jeśli nam się taktyka konkurencji nie podoba to nadal to jest taktyka. Gra się tak jak pozwala przeciwnik i należy się do niej umieć dostosować.

ZewKrwi — 29.03.2023 12:25

haha a kto w RN rozumie to co napisałeś?? 8 lat w toto gram a ogon który mi przypięli w pierwszej rundzie zamiast znikać to się ciągle wydłuża mimo tego że nigdy regulaminu nawet na pici włos nie drasnąłem.

— 29.03.2023 20:16

To, że większość tego nie rozumie nie znaczy, że mają rację.

— 30.03.2023 00:28

@ZewKrwi to co piszesz jest pewnego rodzaju hipokryzja, na usa palenie pewnego schematu na gre jest ok, ale to co stalo sie w europie to juz nie ? jesli komus sie nie podoba taka gra to niech nie gra? co to za podejscie? to kto bedzie w to gral? kilka osob? jesli kompetetywnosc gry polegac ma na trollowaniu i przeszkadzaniu innym to gratuluje podejscia, szybko to sie skonczy tym, ze bedziecie grac w niewielkim gronie. to, ze cos nie jest napisane w regulaminie, zgadza sie, jest dozwolone, ale to nie oznacza, ze jest przyzwolenie na takie zachowanie. predzej czy pozniej takie grono osob przekona sie o tym, tak samo jak zew tego doznal, tak samo jak shirma i kazdy "cwaniak", ktory probowal tego. na dluzsza mete mija sie to z celem, bo wiekszosc osob nie preferuje czegos takiego. wiekszosc chce fajnej gry bez palenia fabryk, spalisz raz czy drugi to karma wroci, jak nie w tej rundzie to nastepnej. dorabianie ideologii do tego, ze mozna palic, bo nie ma tego w regulaminie to jest jakis bulls**t. chcecie to robcie tak, ale w koncu to wroci do Was. tylko bez placzu pozniej, ze ktos Wam zrobil to samo co Wy im. dzieki temu mozna wpasc w bledne kolo i zabawa bedzie polegala na tym kto bardziej komu spali final, a chyba nie o to chodzi?

— 30.03.2023 09:45

Podaj serwer i miasto finałowe w którym grasz...

 — 30.03.2023 09:50

nie gram w RN już

ZewKrwi — 30.03.2023 10:40

ciao  Ty znasz tylko efekt finalny z Eoropy i nic wiecej, Tylko nasze miasto jechało bezbłednie a wszystkie inne jechały jak jechały, Jak sobie wyobrażasz opanowanie ekipy gdzie wszyscy widzieli zupełnie odwrotną grę niż my jechaliśmy, W naszym st był wtedy wzgledny spokój ale w tym drugim st już tak fajnie niebyło, Doskonale zdawaliśmy sobie sprawę z tego że zabawa w dowolnym momencie zostanie zepsuta, ale i tak udało się przecie nadbić wyznaczony cel o 50% , czego wiecej chcieć

A to że sam siebie zarżnąłem w tamtej rundzie to też przecie wiesz

A to że multikont ktory zepsuł zabawe grał na gg w Diamantach wcale nie znaczy ze mi zrobił źle, bo jak wiadomo nie jest zabronione, ale zrobił źle przedewszystkim sam sobie i całej pozostałej ekipie z ktorą graliśmy. Jak dla mnie ta zbitka serwerów ktorą prytoczyłęś gg i europa nie bardzo do siebie pasuje, zupełnie o co innego leciało, ale ne da się ukryć działalność wywrotowa praktycznie ten sam efekt dała.

ZewKrwi — 30.03.2023 10:49

Co do regulaminu, nigdy nie zmienię zdania, trzeba go przestrzegać a nie wymyślać swoje które są niezgodne z regulaminem. W tej kwestii jestem na sto procent przekonany że to właśnie przeez te wszelkiego typu dyktatorskie umowy wszędobylskie ktore zmusząją graczy do grania nie tego co chcą a do tego co chcą inni zabijjająnajbardziej tę grę.

Co wogóle dają te umowy?? podaj jakiś jeden rozsądny przykład, ze gra na umowę dyktatorską dała coś więcej niż gra zgodna z regulaminem.

Odpowiedz też; ile miast wejdzie do finału jak wszyscy będą  grać zgodnie z tym co nakazuje regulamin i które miasto wtedy wygra finał??????????????????

— 30.03.2023 12:10

tak jak wynaleziono kolo by bylo latwiej ludziom  w zyciu, tak gracze wynalezli studzenie fabryk by latwiej wbic towar. pamietam silowe bezsensowne wbijanie miast po 6-7 godz a wreszcie rezygnacje. razr tylko widzialem silowa rozgrywke finalowa.  no ale wtedy ruscy z calego serwera zebrali sie w jednym miejscu i zrobili final w 8godz.(cargo) . ale gralem tez final 4 doby - nic ciekawego. 

— 30.03.2023 12:18

w swiecie wirtualnym jestesmy obecni swa psychychika. te mlode potrzebuja do wszystkiego precyzyjnych przepisow, regulacji, granic, gdy te starsze maja wyczucie etyczne. wszyscy wiemy ze ta gra jest daleka od doskonalosci.. a tworcom nie zalezy na jej jakosci tylko trzepaniu kasy z graczy

ZewKrwi — 30.03.2023 13:22

z tym kołem to łatwo ne było "tłumaczy prof. Józef Szykulski. – Majowie nie znali zastosowania w transporcie koła i wozu. "

ale kalendarz mieli okragły i dokładny

— 30.03.2023 13:43

lewitacja jest lepsza. nie kazda cywilizacja musiala isc ta sama droga

— 30.03.2023 21:22

A już szykowałam się na powrót i zebranie ekipy do palenia 😂

Czyżbyś zamienił RN w bierki?

 — 31.03.2023 01:29

no i ostatnie zdanie oddaje sens tego o czym pisalem

kazdy ma jakis plan na gre, jasne, ze nie musimy sie z nim zgadzac, ale przeszkadzanie innym w realizacji tego planu predzej czy pozniej odbije sie, spalisz komus faby, to oni w koncu pomimo swojej cierpliwosci zrobia to samo, bo nawet jesli nie, a Ty bedziesz dalej palil to predzej czy pozniej cierpliwosc sie skonczy, 

nie ma znaczenia efekt koncowy, traktuj innych tak, jakbys sam chcial byc traktowany, jesli robisz inaczej to nie zdziw sie, ze dostaniesz to samo

jesli wykorzystujesz innych do swoich celow to predzej czy pozniej, druga strona to zobaczy i przestanie Cie wspierac jesli nie beda mieli tez z tego zysku, oczekujesz wsparcia od innych to tez daj drugiej stronie cos, nie licz na to, ze bedziesz wykorzystywal druga strone w nieskonczonosc i nikt nie zorientuje sie, ze to robisz

na tym polega wspolpraca i kooperacja i na tym opiera sie ta gra, proba cwaniakowania i wykorzystywania innych predzej czy pozniej odbije sie zle na osobie, ktora chce wykorzystac innych

ZewKrwi — 31.03.2023 10:15

ciao Starego regulaminu nie ma z ktorym ciałem z Tobą podebatować bo i tak sie tu nic nie dzieje to nic by nie szkodziło żeby się co działo . Nowy ten który teraz przeczytałem jest taki                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 https://lobby.rail-nation.com/#/terms                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                w sumie nic tu nie ma co by coś ktoś miał zabronione cy dozwolone, jedyne co jest to jest zabronione obrażanie innych, w tych kwestuach które tu obaj rozważmay debatowanie dalsze jest bezsensowne bo zapisów które dawniej były i wyraźnie coś zabraniały i coś nakazywały ich w aktualnej wersji regulaminu nie ma co gorsza nawet się to nie nazywa jak się nazywało regulaminem i w innej wesji było uzupełniajacej regulamin -Wytyczne Trawian Games-. Krótko aktualne - Warunki i Zasady gry- mozna nazwać "Wolną Amerykanką" byle tyko nie obrażać innych w grze. 


- zapraszam >fr202.< możesz palić aż ci się bedzie uszami kopiciło

 — 31.03.2023 12:43

Jeśli nawet bym grał to bez sensu się denerwować o coś co nie jest zabronione.

— 31.03.2023 13:19

Jestem z siebie dumny, tyle lat minęło, a nadal wspomina się tę pamiętną noc na GG 😄 😛

 — 31.03.2023 15:13

w polin to raczej pozniej niz wczesniej. obserwowalem okolo roku znanego piekarza. gdyby rotacyjnie dzielil sie top1 stowkiem z koalicjantami to byliby nie do pokonania. a tak musi co jakis czas odbudowywac koalicje

kazda gra jest stworzona by dymac graczy. prawdziwa zabawa zaczyna sie dopiero wtedy gdy gracz  gra przeciw tworcy gry.

ZewKrwi — 31.03.2023 17:39

ciao haha ja też się cieszę z tej zagrywki, jedno z lepszych zagrań na gg, oć na fr202 pobujamy sie scenario 2x

 — 31.03.2023 19:19

Dzięki za propozycję, ale muszę odmówić. W RN, oprócz pierwszej rundy w ogóle, kiedy stwierdziłem, że chcę mieć dużo gwiazdek w awatarze, zawsze interesowały mnie wyniki grupowe. I... nadal tak jest. Jeśli wejdę, skończy się na tym, że będę chciał opanować jakiś serwer, a nie mam na to czasu. Byłoby oczywiście miło, ale niestety doba nie jest z gumy. Więc w innym życiu Zew albo na emeryturze 😛

ZewKrwi — 31.03.2023 20:46

no tak, troxhe si eróznimy Ty zawsze frasz o wszystko a ja bardziej zeby sobie pojezdzic a na finał zawsze sie gdzies zdazy

ale jak sie nudzisz tu na disco to ankiete rn wypełnij na mailu a kod mi daj vo odpaliłem watek zzgadywanki i nikt ne ce zgaduwać bo chyba nagrody choć świetne daję to i tak są xhba za liche

Zgadywanki

— 31.03.2023 21:37

Na mailu? Niczego takiego nie widzę. Generalnie "założyłem" specjalnie nowe konto (stare skasowałem, żeby mnie nie kusiło, kiedy przestałem grać), żeby sprawdzić w grze, ale po kliknięciu przycisku 'nowe konto' zalogowało mnie na Wawel, dostałem jakiś śmieszny nick, a kiedy chciałem się wylogować, pojawiło się okno ładowania gry i z powrotem logowało mnie na Wawel... Ale wracając do tematu, w grze wyświetlał mi się komunikat o ankietach premium, o nie Ci chodzi?

ZewKrwi — 31.03.2023 21:49

nie tych w grze to ne ruszaj, dla własnego zarobku je dodali a tam niby golda mozesz złapać, ale tyko jeden dzien je klikałem przez TOR i zrezygnowałem definitywnie z tego luxusu

niby to są konsumenckie ankiety, ale jak dla mnie to leci w nich tylko o pozyskanie danych osobowych

w jednej to mi nawet kamerka kazali odpalić

w opcjach mozna wyłączyć powiadomienia o nich

a dziwny nic musisz zmienic na taki jaki cesz

to tez niby luxus dla nowych zeby sie nie meczyli na starcie z wymysleniem nicku

Do lobby przecie powinien cie zalogowac ane naserwer

jak skasowales konto to ankiety raczej nie masz bo jak niby mieli ja podesłać jak nie istniałeś

ZewKrwi — 31.03.2023 21:59

A jak ci się jeszcze bardziej nudzi spruboj odzyskać konto przez opcje odzyskiwania a jak se ne da to przez suport. dowiemy sie cy sie da

w karierze powinieneś i tak wisieć jako noname

[PL] — 31.03.2023 22:15

Odnośnie "palenia" to jest to od dłuższego czasu (przynajmniej od kiedy tutaj jestem) ciężki temat. Początkowo uważałem to za wykorzystywanie elementów gry do utrudniania rozgrywki innym graczom i tym samym toksyczne zachowanie ale rzeczywiście pozostaje kwestia graczy, którzy to robią nieświadomie. Aktualnie rozpatrujemy różne opcje i zmiany w mechanice, które możliwe, że zapobiegną intencjonalnemu "paleniu" fabryk ale na ten moment niestety nie mogę podać więcej szczegółów :/ Trochę z innej beczki to  nie wiem czy śledzicie RN na fb ale ostatnio zaczęliśmy dodawać tam relacje z informacjami odnośnie dostępnych wydarzeń i bonusów do zgarnięcia. Jak komuś się rzuciło w oczy to dajcie znać czy coś poprawić np. częstotliwość relacji lub czytelność. Oczywiście wszystkich, którzy nie wiedzieli o tym fakcie to zapraszam do wybadania profilu i samych relacji 😛

ZewKrwi — 31.03.2023 22:28

Co Ty gadasz, za zdobywanie prestizu w celu wygrania gry czy zajecia wyższj pozycji w ranku można zaostać ukaranym?????????? to co suport decyduje o tym kto ma wygrać rundę????????? to po co w to grać i jeszcze być toxycznym. Skandal

Na Europie to łatwo stykło by dać tylko prezydentom ospowiednie uprawnienia , zeby coś mogli a nie tak jak w sytuacji którą Mats poruszył w naszej 2 rundzie na europie gdzie byłem prezydentem burmistrzem szefem st i co bezrdnie musiałem patrzeć jak multontowiec rujnuje bardzo wielki wysiłek całej ekipy ktora świetnie jechała z wielkim pośiweceniem

Kompletnie funkcji w ciul i troche a byłem bezradny, mogłem tylko żałośnie patrzyć

No mogłem zakapować do suportu i moze by go zdazyli zablokowac ale nigdy nikogo ne zakapowałe to i wtedy nie odwazyłem sie

ZewKrwi — 31.03.2023 22:37

Wtedy z nami w regionie jechała suporterka ale ne wiedziałem o tym gdybym wiedział o niej to nieoficjalnie w grze pewnie bym go zakapował bo to byłaby najszybsza mozliwa reakcja a ta była wtedy konieczna byłskawiczna bo era była 4 a w miescie 4 pierwsze towary tylko

ZewKrwi — 31.03.2023 22:46

Jak znasz europe to sam sobie wyobraź jak bardzo musiała być zdyscyplinowana ekipa żeby na 4 pierwszych towaerach  w mieście dojechać do 12lvl atrakcji, samo sfinansowanie atrakcji było kośmicznym wyzwaniem 

ZewKrwi — 31.03.2023 23:20

Na KM 40 tubylców plus 100 obcych ani jeden wago towaru nie przyjeżdżał

ZewKrwi — 01.04.2023 00:08

ciakawe RN-8394 – MAPA: Wszystkie pociągi powinny być teraz wyświetlane poprawnie na swoich pozycjach i bez „teleportacji” podczas remontu torowiska. (Jeśli nadal napotykacie ten problem, skontaktujcie się z supportem i podajcie jak najwięcej szczegółowych informacji na temat działań wykonanych przed wystąpieniem błędu lub w jego trakcie. Dziękujemy!)   co z tymi ktore znikaja bez remontu torów

niniam bay

— 01.04.2023 01:48

wspomina sie jako najgorszy przyklad, wiec wow... gratuluje bycia dumnym z bycia trollem, sporo to mowi o Tobie 

 — 01.04.2023 02:57

tym zdaniem wlasciwie zamykasz sobie jakakolwiek wspolprace z wiekszoscia osob

— 01.04.2023 07:22

Myślałem, że jesteś bardziej lotny. Po pierwsze, tak sobie tylko żartowałem, po drugie, nikt mi nie wmówi, że zwiększenie magazynu można stawiać na równi z paleniem. Mówiłem to wtedy i powtórzę teraz. Tamta zagrywka była obliczona na konkretne opóźnienie rywali. Naszym celem nie było pogrzebanie ich szans na zwycięstwo. I tak, liczyliśmy się z odwetem, ale na zasadzie ząb za ząb. Mój błąd polegał na tym, że nie przewidziałem histerii, która dotknęła niektórych.

Z kolei "dobry" palacz może zatrzymać sporej wielkości miasto. Może to zrobić sam jeden i to zawsze był problem, z którym sam walczyłem. Dla mnie osobiście palenie mogłoby zostać uznane za element strategii, ale nie w obecnej formie, kiedy gra nie daje narzędzi do obrony. 

— 01.04.2023 08:25

mysle, ze to jest problem o ktory chodzi - nie jest narzedzia do obrony przeciw paleniu 😔

ZewKrwi — 01.04.2023 12:29

 ne gram za kasę- jak mam wygrać rundę skoro Ty na każdym każdziutki nawet najmniejszym kroczku ograniczasz mi swoimi pomysłami zdobywanie prestiżu niezbędnego do wygrania rundy??????????Dbasz tylko i wyłącznie o swoje interesy i interesy tych z ktorymi się na coś umówiłeś, a ja co nie mogę grać tego co chcę bo to zawsze koliduje z Twoimi umowami. Dlaczego za wszelką cenę chcesz wpływać na moją grę ze szkodą dla mnie a zyskiem dla siebie????????? Zupełnie nie rozumiem takiego podejścia do gry. Ja akurat nie jestem prestowcem a przynajmniej nie takim rasowym i znajdowałem sobie jak dla mnie ciekawe wyzwania i je grałem na gg przez 5 lat, ale kilka razy byłem o poproszony wraz wszystkimi ktorzy ze mną grali o pomoc w wygraniu rundy przez daną osobę wszystkie 4 pomoce zostały zwieńczone sukcesem i mniej wiecej wiem jak sie gra na presta w celu wygrania rundy. We wszystkich tych przypadkach gdybyśmy się stosowli do Twoich pomysłow na grę sukcesu mogło by nie być a na pewno osiągnięcia byłyby gorsze.

Jak ja ma cię zrozumieć skoro zawsze mam grać to co inni cą żebym grał a nie to czego ja chcę grać.

Napisałem już to nie raz; to te bzdurne umowy są winne temu że ta gra się zwija a nie rozwija,  a druga szkodliwość z powudu ktorej gra tylko pełza to jest opcja rezerwacji st na nexta.  w mojej ocenie te dwie przyczyny są skutkiem degradacji rn , tej teori spiskowej mojej własnej nigdgy się nie wyprę.

ZewKrwi — 01.04.2023 12:37

A co do tegp cy ktoś ze mną ce cy ne ce obaj  wielokrotnie zescie poruszali u mie na disco i zawsze wam odpowiedziałem dokładnie więc tu publicznie dla wszystkich co ewentualnie tez tak myśla >>-->> Tatalna Bzdura<<---<<

To ja wiem kto co i po co zamną gada i gra a nie wy.

w sumie to grał bo od powrotu do rn to się bujam sam aczasem we 2, z wyjątkiem Chesecake gdzie weszłem do wypasionego st w ktorym wszyscy wedle spiskowej wywrotowej teori mi pomagali i chcieli żeby wygrał rundę

i wcale tak duzo nie zabrakło , a wszystko to z nienawiści do mnie??????????????????????????

— 01.04.2023 14:45

No dziwne, dziwne, kliknąłem nowe konto, żadnych danych nie podałem i od razu na Wawel mnie rzuciło. Maile sprawdziłem, niczego z RN nie dostałem. Obstawiam, że to kolejny błąd apki, spróbuję jeszcze przez przeglądarkę.

ZewKrwi — 01.04.2023 14:57

ciao dla relaxu on na 2s a ja na 1s pewnie zadowolony Your association has purchased the worker 'August Borsig' for $20,001. Runner-up was OGalop with $20,000.


The following players donated:

ZᵉʷKʳʷᶤ: $20,001

Nie kombinuj z nowym kontem po co ci ta?? ankiet ne masz bo konto skasowałeś komu mieli wysłać jak nie istniałeś

Jak ci tam napisałem odzyskaj stare przez opcje odzyskiwania a jak sie ne da to przez suport, najprawdopodobnie Twoje konto istnieje do dzis tyko jako no name

dla samej kariery warto, moja kariera wymaxowana na pierwszą ere wymiata kosmos

 — 01.04.2023 16:11

jak im na 'complaits' wyslalem zapytanie o podstawy nadania mi bana to do dzis nie potrafia udzielic odpowiedzi.

— 01.04.2023 16:13

Już ich ponaglam w takim razie w Twojej sprawie

Zazwyczaj kompetentnie i szybko rozwiązują sprawy :/

— 01.04.2023 16:14

alez support ma takie mozliwosci o ktorych ci sie nie sni. w najlepszym przypadku gdy dobrze sie z nim ukladasz da ci wygrac jesli wladujesz oczywiscie odpowiednia ilosc kasy ... .

— 01.04.2023 16:16

no, ostroznie z tym ponaglaniem, co by ci sie od nich nie oberwalo jakims rykoszetem..

— 01.04.2023 16:37

spogladajac na game-discussions to stworzylem precedens moja zagrywka i wreszcie po latach akceptacji problemu 'palenia' wzieli sie za myslenie...

— 01.04.2023 17:10

Na spokojnie 🤠

— 01.04.2023 17:14

najwyżej zrezygnujesz z gry całkowicie... wyjdzie ci to na dobre

ZewKrwi — 01.04.2023 19:03

a nad czym tu myśleć i jak myśleć , jak to wiadomo od zawsze na clasic faby w finale powinny mieć zawsze czas tankowania >zero<  co tu jest do myślenia żeby to wiedzieć jak chcieli cy chcą coś z tym zrobić

Na Europie mamy fajne instytucje Prezydent Premier aktualnie to tylko figuranci bez zadnych uprawnień , spokojnie można przynajmniej prezydento nadac jakieś uprawnienia do blokowania wywrotowców

Na usa taz mamy frakcje i spokojnie mozna dodac funcje władcze jakieś z jakimiś uprawnieniami, albo to co ja bym widział to na usa w finale żeby frakcje przeciwne nie mogły jezdzic wzajemnie u siebie ake tylko w finale

Całkowitej eliminacji możliwości tzw palenia to bym ne ciał z wyjątkiem scenarisza clasc gdzie zatosowałbym metode jak napisałem zerowych czasów na wszystkich fabah w finale

ZewKrwi — 01.04.2023 19:42

- coś wspomniałeś ze graliśmy razem- przypomnij kiedy to było to sprawdzimy co moj kapownik zapamietał i cy zapamietał dobre cy złe chwile - moze co ciekawego wspomnimy

— 01.04.2023 23:51

jakies takie kawowe rundki w rapidku grywalismy. a w kapowniku to mozesz miec co z festivala..

 — Wczoraj o 03:18

przepraszam bardzo, ale kiedy to ograniczalem CIe? zawsze jak grales z nami to miales wolna reke jak chcesz grac, czy kiedykolwiek napisalem Ci, ze masz cos zrobic?

to, ze oczekuje jakiejs wspolnej gry od innych to raczej nie byl Twoj problem i nikt nie wymagal tego od Ciebie, wiec nie bardzo wiem o co tutaj sie plumkasz

nie bardzo wiem tez jakie to moje interesy, jaki to jest zysk dla mnie poza tym, ze chcialbym integracji i wspolpracy w st?  bo latwiej cos ogarnac wtedy? to az takie egoistyczne podejscie? jesli tak to po co w ogole st? a czy moze pytanie sie innych z Twojej perspektywy kto pomoze rozwinac mag, kiedy zbierales presta to nie bylo egoistyczne i nie chodzilo o presta? czy tez pretensje, ze ktos przejal jedynki w magu? jak nie jestes prestizowcem to o co pretensje w takim razie? piszesz o wygraniu rundy, ale nie jestes prestizowcem 🤔  zalatuje mi tu troche hipokryzja 

 — Wczoraj o 03:49

ale co to za wyjatki, tu mozna, tam nie mozna? zreszta co za problem zalozyc mulciaka po przeciwnej stronie? przeciez i tak nikt tego nie sprawdza, pisalem o tym juz dawno temu, mozesz miec nawet 25 kont, dopoki ktos nie zglosi tego (a nawet jesli tak, to nie slyszalem juz o tym od dawna, zeby jakis ban polecial) to support czy tez osoby zajmujace sie tym nic nie zrobia, wiec po co takie ograniczenie skoro to i tak nie dziala? kolejna sprawa, jakbys chcial to zrobic? zakaz wozenia po przeciwnej frakcji, zeby nie najbijali czasu? a co z osobami, ktore maja 30 min, 1h lub wiecej do rozpoczecia wlasnego finalu? zabronisz im wozic w miescie po przeciwnej stronie? a to niby ja ograniczam mozliwosci presta :/

ZewKrwi — Wczoraj o 10:13

No teraz to juz Ty mieszasz bo tym razem nie pieszesz o ogolnej grze i paleniu od czego cała ta debata się zaczęła tylko o ST a gra w st i dla st jest zupełnie czymś innym ni to o czy wcześniej pisałeś. To jest oczywiste że jeżli ja wejdę do cudzuego st to jadę to co mi władza każe albo to o czym dosadniej wspomniałeś to na co mi władza pozwala, i np w takiej sytuacjji jak by mi ktoś inny wlazł za skórę to na pewno nie przekroczyłbym wytycznych szefa sy, natomiast gdybym jednak chciał sie intruzowi odpłacić to wiadomo odszedłbym z st i zwyczajnie odpalił swoje i intruzowi odpłaciłbym wedle jego zasług.

ZewKrwi — Wczoraj o 10:33

O jednykach na magazynach- no cóż - to ja wam zaproponowałem opcje jak łapać presta na magazynach dla waszego st ,no fakt nie moim kosztem nie chcieliście skorzystać z darmowego presta a jak późnie sami przyznaliście "nie zrozumieliśmy twojej oferty" Nie zgłosiłem pretensji do V jak nam zabrał jedynki ale pośmiałem się z tego jak Jacek go zbeształ na moim disco bo chyba ne wiedział że to Twoj człowiek nas oskubał, i zwyczajnie zwialiśmy na lepszy układ magazynów, Gdzie tu była krzywda dla nas skoro mieliśmy w zapasie lepsze rozwiązanie, graliśmy we 2 i bardzo szybko wykanczaliśmy mozliwości łapania presta na magazynach, bardzo duzym poświeceniem tak duzym że J [P Twój kumpel z Hadesów] po prostu nie wydolił i zrezygnował z gry dalszej. Czy potrzebowałem kogoś po rezygnacji Jacka do pomocy, no nie bo wtedy juz na tyle duzo ludzi to widziało i opanowało że spokojnie na ich plecach mogłem dalej skutecznie to ciągnąć pomijajać fakty że ludzie sami się zgłaszali do pomocy w zamian za przekaznie wiedzy jak sie to skutecznie robi i o co leci, Na disco mam naturalnego kompana do wieloletniej wspólpracy przeroznych debat , niczym specjalnym nie było poproszenie o pomoc. Jak nasza wspólpraca wyglada przecie wiesz bo w zaden sposób jej ne ukrywamy. 4 moja gwiazdka jest w 99% zasługą Z- bez niego nie miałbym jej bo bym ją zwyczajnie olał, doping Z był tak silny że dowlokłem się z bidą do finiszu i mam 4

ZewKrwi — Wczoraj o 10:42

_ druga część co moje przeczytałeś i nic wiecej - Pojawił sie  temat a troche lat w rn mam to się do niego odniosłem- jezeli sie temu przyzec co napisałem to są 3 ofrty dla 3 podstawowych scenariuszy - a dalej co ja mogę, niech myślą co z fantem zrobić jak zaczęli coś w sprawie myśleć, a my skoro o tym juz wemy to swoje zdania cy propozycje powinniśmy złożyć i to jak najwiecej zeby ostatecznie jak nie wszystkich to przynajmniej wiekszość zadowolić- dwaj swoje propozycje bo oferta wydaje sie dobra jak ju ca coś z tym zrobić

ZewKrwi — Wczoraj o 10:50

- no Rapid to moja jako dłogofalowa przygoda z niezpamnianym D jest najlepsza - PUSH i już- i tak dwa lata w kólko to samo ,ale wbijanie poziomów mistom najbardziej mi się podoba w rn niezależnie cy poziom łatwy cy trudny

— Wczoraj o 11:47

Festiwal- pojechałem ale tak sbie tyko - wb2b erze wnuczka mi przybyła na ten świat - i festiwal sie sftiwalił.  Mozemy wsponieć ale ciebie pod tym nickiem ne ma https://piosnka.blogspot.com/2019/03/festiwal-rail-nation-2019.html

Birthday Festival Rail Nation 2019

Najlepszy serwer w dziejach Rail Nation Kto zagrał powinien być szczęśliwy Kto nie zagrał niech żałuje Gratuluję Top1rnf To...

Obraz


bo moje nicki ewoluuja co jakis czas p;


czepiasz sie mojego zarzadzania st, ogolnie mojego podejscia nie piszac wlasciwie nic o paleniu to po co mam kontynuowac watek palenia? najwyrazniej nie masz juz nic do dodania...

najpierw ograniczam Twoj prest, teraz o tym nic nie piszesz, jest to slabe i malo konsekwentne, teraz nie ma problemu, bo mogles grac jak chcesz, a wczesniej niby ograniczalem prest...

nie wiem tez kto napisal, ze "nie zrozumielismy Twojej oferty", raczej nie podobalo sie nam to w jakiej formie to chciales robic, wykorzystujac innych do tego, co sam w sumie opisales na przykladzie Z, czy tez wspomnianego J, czyli korzystam z innych, zeby zdobyc presta, co jak widac sam przyznajesz i ponownie napisze, ze zalatuje to po prostu hipokryzja

Jacek nie ma czasu grac, Z nie ma czasu, D nie ma czasu grac, czy ktos kto zawital na Twojego discorda i ma czas grac z Toba?

nie ukrywam, ze wiedze masz jak osiagnac topowe wyniki i nie mam z tym problemu, tak jak pisalem, zawsze miales wolna reke, nie podoba mi sie po prostu styl osiagania tego i sciemniania, ze ktos cos Ci blokuje, skoro nie bylo takiej sytuacji, cala ta dyskusja wg mnie sprowadza sie do Twojego egoistycznego podejscia, nigdy tez nie zagrzales miejsca w wiekszym st i cala ta dyskusja chyba pokazuje dlaczego, moglbym jeszcze kilka tematow opisac, ale nie widze sensu wywlekac paru spraw na swiatlo dzienne, po co to ? na tym chyba skoncze, dla postronnych wystarczajaco otrzymali popcorn contentu, co tu jeszcze dodawac? EOT 







  1. Jakby kto chciał miec pasożyta w stowku i palacza finału dla własnego stowka i koalicji u siebie to polecam.
  2. cyfer, gdzie grasz? oakhil?
  3. tak
  4. Jedzie bez pardonu wszystkie towary pali
  5. jak tam u was zaladunki, tez masakra?
  6. Jedzie bez pardonu wszystkie towary pali

    pfuuuu 😦
  7. wiekszosc przez tego delikfenta
  8. ja jade oldtown a czasy +2 min
  9. ludki zrezygnowali z tego finalu u nas
  10. I tu pojawia sie pytanie - po co 6 tygodni zycia marnowac jak taki jest bezkarny i finał ci uwali
  11. bo wszyscy chcialismy fajny final 😄 i nie ma 😄
  12. Wiesz jakoś usmiechu na twarzy nie mam. Nie mówie że byśny wygrali czy nie - mowie że takie zachowania powinny kończyć sie dożywotnim banem z RN
  13. wszystkie serwery specjalne, zwłaszcza jeśli są w założeniu wielonarodowościowe to marnowanie czasu jeśli ktoś ma zamiar grać o coś więcej. Na takie serwery się przychodzi jedynie aby co najwyżej odebrać nagrode do kariery, nic więcej
  14. ale to jest bardzo smutne 😦
  15. smutne ale prawdziwe... biorąc pod uwagę, że takie serwery to zbiór wszystkich dotychczasowych błędów, nastawiony na graczy z kasą, kiepska wydajność gry, zwłaszcza od 3 ery, do tego mix narodowościowy, który ma do siebie jakieś problemy na tle historycznym... to nie może zadziałać
  16. no i Cheasecake dołączył do innych serwerów urodzinowych, które padły
  17. No ne wme cy sie powinno kasowac taki, Mi w pierwszej mojej rundzie tak mocno dali popalic i to bardzo duzo ludzi z którymi grałem w mieście ze mnie wkoncu wykrwawli, i jak nowicjusz jakoś się zdazyłem dowiedziec co toto palenie. I odpłaciłem wszystkim i faktycznie miasto przegrało. Nie miałem z tego frajdy ani przyjemności żadnej. i wcale do dzisiaj nie jestem pewien cy zrobiłem dobrze cy źle. Ale właśnie ze mnie spotkało co mnie spotkało i zagrałem jak zagrałem, to jakoś specjalnie mocno ne gardzę takimi, ale miec ich w swoim stowku no to juz bym nie ciał
  18. Każdy ma swoją taktykę gry. Jeden chce wygrać a drugi nie dać wygrać innemu. No cóż.
  19. BOT

    mantraOmm#0576 has been warned
    Reason: Bad word usage
  20. BOT
    Kliknij, aby zobaczyć załącznik

    ktore i dlaczego?
  21. Wiesz jakoś usmiechu na twarzy nie mam. Nie mówie że byśny wygrali czy nie - mowie że takie zachowania powinny kończyć sie dożywotnim banem z RN

    nie ma takiego zapisu w regulaminie. jednak dostalem bana na2 dni. to chyba zalezyod lokalnego wladcy serwerow ( unas sedricco) bardzo celowo spalilem final wczoraj na serwerze ktorym gralem. zapowiadalem ze bede tam palil fabry a i tak ludziki wybierali sobie to miasto jako domowe ze wzgledu na stowek top1 ktory tam jechal. stowek tem mial zapowiedzine palenie fabryk w finale jako rewanz za palenie na poprzednim graczom czekajacym na zlota godz.
  22. ktore i dlaczego?

    sprobuj wyslac do mnie na prywat
  23. sprobuj wyslac do mnie na prywat

    dzieki , nie trzeba. domyslam sie ze chodzilo o slowo w zdaniu gdzie napisalem ze mam ich bana w pupie . oczywiscie napisalem przez d slowo pupa.
  24. dzieki , nie trzeba. domyslam sie ze chodzilo o slowo w zdaniu gdzie napisalem ze mam ich bana w pupie . oczywiscie napisalem przez d slowo pupa.

    jaaaaj, tak, to jest slowo na blacklist
  25. ja dalem RN bana 2 lata temu na moj portfel. teraz jeszcze dam im bana na moja aktywnosc. tak sie koncza wzajemne wojenki. ale kto by sie tym przejmowal.
  26. przykro... ta gra kiedys byla fantastyczna i duzo super ludzi tam gralo.... teraz... szkoda slow
  27. przykro... ta gra kiedys byla fantastyczna i duzo super ludzi tam gralo.... teraz... szkoda slow

    dzieki. tak z ciekawosci to bym chcial wiedziec na jakiej podstawie prawnej, regulaminu czy czegokolwiek innego dostalem tego bana od szefa serwerow anglojezycznych. moglibyscie z sedricco zrobic wywiad w firmie. ale bez narazania siebie na przykrosci. to nic bardzo waznego, tylko ciekawosc. zwyczajnie mam wrazenie ze anglojezyczny szef naduzywa swe kompetencje.
  28. dzieki. tak z ciekawosci to bym chcial wiedziec na jakiej podstawie prawnej, regulaminu czy czegokolwiek innego dostalem tego bana od szefa serwerow anglojezycznych. moglibyscie z sedricco zrobic wywiad w firmie. ale bez narazania siebie na przykrosci. to nic bardzo waznego, tylko ciekawosc. zwyczajnie mam wrazenie ze anglojezyczny szef naduzywa swe kompetencje.

    to jest lepiej pytanie do niz do mnie, z jakiego powodu otrzymales bana
  29. ok. dzieki. nie kumam tych stanowisk , kto jest kto p;
  30. dzieki. tak z ciekawosci to bym chcial wiedziec na jakiej podstawie prawnej, regulaminu czy czegokolwiek innego dostalem tego bana od szefa serwerow anglojezycznych. moglibyscie z sedricco zrobic wywiad w firmie. ale bez narazania siebie na przykrosci. to nic bardzo waznego, tylko ciekawosc. zwyczajnie mam wrazenie ze anglojezyczny szef naduzywa swe kompetencje.

    Napisz na complaints@traviangames.com Tam Ci wszystko wtedy wyjaśnia w tej kwestii jeżeli dostałeś bana na zagranicznym serwerze
  31. Napisz na complaints@traviangames.com Tam Ci wszystko wtedy wyjaśnia w tej kwestii jeżeli dostałeś bana na zagranicznym serwerze

    ok, dzieki
  32. ok. dzieki. nie kumam tych stanowisk , kto jest kto p;

    ja nie jestem w supportu 🙂 tego zoltego koloru mam za gadanie tu na discordzie... nie jestes pierwszy, co tego zauwazyl rowniez 😄
  33. No ne wme cy sie powinno kasowac taki, Mi w pierwszej mojej rundzie tak mocno dali popalic i to bardzo duzo ludzi z którymi grałem w mieście ze mnie wkoncu wykrwawli, i jak nowicjusz jakoś się zdazyłem dowiedziec co toto palenie. I odpłaciłem wszystkim i faktycznie miasto przegrało. Nie miałem z tego frajdy ani przyjemności żadnej. i wcale do dzisiaj nie jestem pewien cy zrobiłem dobrze cy źle. Ale właśnie ze mnie spotkało co mnie spotkało i zagrałem jak zagrałem, to jakoś specjalnie mocno ne gardzę takimi, ale miec ich w swoim stowku no to juz bym nie ciał

    Tak, tak... I twoje pomysły jak uwalić inne metropolie żeby przysłużyć się komuś innemu... Do tego granie pod siebie całą rundę i na finał wejście do mocnego stowka... Wielu palaczy jest nieświadoma tego że robią źle bo nie umieją grać wcale ale jest też trochę tych którzy robią to świadomie i tu już mojego poparcia nigdy nie było
  34. "Tak, tak... I twoje pomysły jak uwalić inne metropolie żeby przysłużyć się komuś innemu... Do tego granie pod siebie całą rundę i na finał wejście do mocnego stowka... " Podaj po jednym tylko przykładzie - na te bzdury które mi przypisałaś
  35. Tak właśnie mnie wykrwawili - chamstwem i kłamstwem, a Ty jak przyszłaś na gg to z nimi właśnie grałaś i to Ty grałaś z tymi co tak robili jak opisałaś, uwalili naszą metropolię żeby wasza wygrała. Nie tak było?? cy udasz greka???
  36. Trochę grałem na gg i sporo wem kto z kim grał i nadal gra
  37. A co to była za ekipa której spaliłem finał to sama sobie odpowiedż , spaliłem tylko w Amarillo piasek krzem i procki, w Amarillo spokojnie mozna wozić towary z 3 magazynów , wszystkie 3 miały zerowe czasy tankowania, na ponad 120 ludzi w finale nikt się nie dopatrzył że duzo szybciej przywiozą i zamka towary z magazynów niz ze spalonych fabryk, ani jednego ze spalonych towarów nie pojechali z zerowych magazynów. To się nazywa wypasiona ekipa.
  38. a mije to na uwadze ze to była mija pierwsza runda i ja to widziałem , a super doświadczeni cwaniacy, ne widzieli
  39. PchłaPchłaPchła
  40. "Wielu palaczy jest nieświadoma tego że robią źle bo nie umieją grać wcale ale jest też trochę tych którzy robią to świadomie i tu już mojego poparcia nigdy nie było" kłamstwo - do ostatniej rundy Twojej na gg z nimi grałaś i popierałaś.
  41. a żeby Twoje spekulacje dopełnić to z wami jezdziła suporterka ktora nasze metropolie bananowała a waszych nie żebyście wgrali, a jak sobie przypomnisz to w nastepnych rundach kiedy juz wsparcia suportu nie mieliści towasi multi parkowali na przyspieszeniach , też nie tak było, przynajmniej przez kilka rund grałaś z oszustami mutikontowxcami palaczami i wszelkiej maści cwaniakami.
  42. jest wielu hiperbolistow uwazajacych ze pojechanie kania czy nawet walkiria i zrobienie 1sek w fabryce to juz spalenie. spotykalem takich najczesciej na polskich serwerach. z zewem jechalem ze 3-4 rundy. to nie jest typ palacza. te wszystkie zasady o 'nie paleniu' sa kwestia dogadania i ugody mieczy graczami. jesli ktos nie przestrzega jakichs to moze odczuc odwzajemnienia i to bolesniejszego w ramach rewanzu, co z przyjemnoscia zademonstrowalem na anglojezycznym urodzinowym.
  43. To przypomnę Ci... Wbicie w nocy przed finałem 2 poziomów u konkurecji z ekipą Shirmy żeby zwiększyć magazyn, a potem palenie fabryk przez Ciebie w finale
  44. I tu mogłabyś mieć rację gdyby nie te wszystkie wcześniejsze zagrania ekipy z ktorą grałaś, wiedz o tym ze jak teraz wróciłem do gry tak nadal jestem pewien tego jednego, Nie powinienm im nigdy darować tego co mi zrobili w pierwszej rundzie, a Ty do nich dołączyłaś i gadasz to samo co oni, od samego poczaatku jak tylko na moją nienawiść zasłóżyli powinienm im tylko i tylko dowalać aż by zniknęli wszyscy z serwera, i jak bym tak zrobił nie było by tej zbednej debaty dzisiaj miedzy mną a Tobą. Zawsze w grach oddaję to co mi inni daja, a w RN tego nie zrobiłem, i przez całą moją przygodę w rn się to na mnie mści, tak jak dzisiaj.
  45. jeśli komuś się nie podoba, że obcy przyjeżdzają do miasta i palą fabryki w finale, albo przed finałem wbijają lvl to powinien się przerzucić na bierki wodne. Nigdzie w RN nie jest napisane, że takie zachowanie jest zabronione. Wszystko jest pewną taktyką, nawet jeśli nam się taktyka konkurencji nie podoba to nadal to jest taktyka. Gra się tak jak pozwala przeciwnik i należy się do niej umieć dostosować.
  46. haha a kto w RN rozumie to co napisałeś?? 8 lat w toto gram a ogon który mi przypięli w pierwszej rundzie zamiast znikać to się ciągle wydłuża mimo tego że nigdy regulaminu nawet na pici włos nie drasnąłem.
  47. To, że większość tego nie rozumie nie znaczy, że mają rację.
  48. to co piszesz jest pewnego rodzaju hipokryzja, na usa palenie pewnego schematu na gre jest ok, ale to co stalo sie w europie to juz nie ? jesli komus sie nie podoba taka gra to niech nie gra? co to za podejscie? to kto bedzie w to gral? kilka osob? jesli kompetetywnosc gry polegac ma na trollowaniu i przeszkadzaniu innym to gratuluje podejscia, szybko to sie skonczy tym, ze bedziecie grac w niewielkim gronie. to, ze cos nie jest napisane w regulaminie, zgadza sie, jest dozwolone, ale to nie oznacza, ze jest przyzwolenie na takie zachowanie. predzej czy pozniej takie grono osob przekona sie o tym, tak samo jak zew tego doznal, tak samo jak shirma i kazdy "cwaniak", ktory probowal tego. na dluzsza mete mija sie to z celem, bo wiekszosc osob nie preferuje czegos takiego. wiekszosc chce fajnej gry bez palenia fabryk, spalisz raz czy drugi to karma wroci, jak nie w tej rundzie to nastepnej. dorabianie ideologii do tego, ze mozna palic, bo nie ma tego w regulaminie to jest jakis bulls**t. chcecie to robcie tak, ale w koncu to wroci do Was. tylko bez placzu pozniej, ze ktos Wam zrobil to samo co Wy im. dzieki temu mozna wpasc w bledne kolo i zabawa bedzie polegala na tym kto bardziej komu spali final, a chyba nie o to chodzi?
  49. jeśli komuś się nie podoba, że obcy przyjeżdzają do miasta i palą fabryki w finale, albo przed finałem wbijają lvl to powinien się przerzucić na bierki wodne. Nigdzie w RN nie jest napisane, że takie zachowanie jest zabronione. Wszystko jest pewną taktyką, nawet jeśli nam się taktyka konkurencji nie podoba to nadal to jest taktyka. Gra się tak jak pozwala przeciwnik i należy się do niej umieć dostosować.

    Podaj serwer i miasto finałowe w którym grasz...
  50. Podaj serwer i miasto finałowe w którym grasz...

    nie gram w RN już
  51. ciao Mats Ty znasz tylko efekt finalny z Eoropy i nic wiecej, Tylko nasze miasto jechało bezbłednie a wszystkie inne jechały jak jechały, Jak sobie wyobrażasz opanowanie ekipy gdzie wszyscy widzieli zupełnie odwrotną grę niż my jechaliśmy, W naszym st był wtedy wzgledny spokój ale w tym drugim st już tak fajnie niebyło, Doskonale zdawaliśmy sobie sprawę z tego że zabawa w dowolnym momencie zostanie zepsuta, ale i tak udało się przecie nadbić wyznaczony cel o 50% , czego wiecej chcieć
  52. A to że sam siebie zarżnąłem w tamtej rundzie to też przecie wiesz
  53. A to że multikont ktory zepsuł zabawe grał na gg w Diamantach wcale nie znaczy ze mi zrobił źle, bo jak wiadomo nie jest zabronione, ale zrobił źle przedewszystkim sam sobie i całej pozostałej ekipie z ktorą graliśmy. Jak dla mnie ta zbitka serwerów ktorą prytoczyłęś gg i europa nie bardzo do siebie pasuje, zupełnie o co innego leciało, ale ne da się ukryć działalność wywrotowa praktycznie ten sam efekt dała.
  54. Co do regulaminu, nigdy nie zmienię zdania, trzeba go przestrzegać a nie wymyślać swoje które są niezgodne z regulaminem. W tej kwestii jestem na sto procent przekonany że to właśnie przeez te wszelkiego typu dyktatorskie umowy wszędobylskie ktore zmusząją graczy do grania nie tego co chcą a do tego co chcą inni zabijjająnajbardziej tę grę.
  55. Co wogóle dają te umowy?? podaj jakiś jeden rozsądny przykład, ze gra na umowę dyktatorską dała coś więcej niż gra zgodna z regulaminem.
  56. Odpowiedz też; ile miast wejdzie do finału jak wszyscy będą grać zgodnie z tym co nakazuje regulamin i które miasto wtedy wygra finał??????????????????
  57. tak jak wynaleziono kolo by bylo latwiej ludziom w zyciu, tak gracze wynalezli studzenie fabryk by latwiej wbic towar. pamietam silowe bezsensowne wbijanie miast po 6-7 godz a wreszcie rezygnacje. razr tylko widzialem silowa rozgrywke finalowa. no ale wtedy ruscy z calego serwera zebrali sie w jednym miejscu i zrobili final w 8godz.(cargo) . ale gralem tez final 4 doby - nic ciekawego.
  58. w swiecie wirtualnym jestesmy obecni swa psychychika. te mlode potrzebuja do wszystkiego precyzyjnych przepisow, regulacji, granic, gdy te starsze maja wyczucie etyczne. wszyscy wiemy ze ta gra jest daleka od doskonalosci.. a tworcom nie zalezy na jej jakosci tylko trzepaniu kasy z graczy
  59. z tym kołem to łatwo ne było "tłumaczy prof. Józef Szykulski. – Majowie nie znali zastosowania w transporcie koła i wozu. "
  60. ale kalendarz mieli okragły i dokładny
  61. lewitacja jest lepsza. nie kazda cywilizacja musiala isc ta sama droga
  62. nie gram w RN już

    A już szykowałam się na powrót i zebranie ekipy do palenia 😂 Czyżbyś zamienił RN w bierki?
  63. A to że multikont ktory zepsuł zabawe grał na gg w Diamantach wcale nie znaczy ze mi zrobił źle, bo jak wiadomo nie jest zabronione, ale zrobił źle przedewszystkim sam sobie i całej pozostałej ekipie z ktorą graliśmy. Jak dla mnie ta zbitka serwerów ktorą prytoczyłęś gg i europa nie bardzo do siebie pasuje, zupełnie o co innego leciało, ale ne da się ukryć działalność wywrotowa praktycznie ten sam efekt dała.

    no i ostatnie zdanie oddaje sens tego o czym pisalem kazdy ma jakis plan na gre, jasne, ze nie musimy sie z nim zgadzac, ale przeszkadzanie innym w realizacji tego planu predzej czy pozniej odbije sie, spalisz komus faby, to oni w koncu pomimo swojej cierpliwosci zrobia to samo, bo nawet jesli nie, a Ty bedziesz dalej palil to predzej czy pozniej cierpliwosc sie skonczy, nie ma znaczenia efekt koncowy, traktuj innych tak, jakbys sam chcial byc traktowany, jesli robisz inaczej to nie zdziw sie, ze dostaniesz to samo
  64. jesli wykorzystujesz innych do swoich celow to predzej czy pozniej, druga strona to zobaczy i przestanie Cie wspierac jesli nie beda mieli tez z tego zysku, oczekujesz wsparcia od innych to tez daj drugiej stronie cos, nie licz na to, ze bedziesz wykorzystywal druga strone w nieskonczonosc i nikt nie zorientuje sie, ze to robisz
  65. na tym polega wspolpraca i kooperacja i na tym opiera sie ta gra, proba cwaniakowania i wykorzystywania innych predzej czy pozniej odbije sie zle na osobie, ktora chce wykorzystac innych
  66. ciao Starego regulaminu nie ma z ktorym ciałem z Tobą podebatować bo i tak sie tu nic nie dzieje to nic by nie szkodziło żeby się co działo . Nowy ten który teraz przeczytałem jest taki https://lobby.rail-nation.com/#/terms w sumie nic tu nie ma co by coś ktoś miał zabronione cy dozwolone, jedyne co jest to jest zabronione obrażanie innych, w tych kwestuach które tu obaj rozważmay debatowanie dalsze jest bezsensowne bo zapisów które dawniej były i wyraźnie coś zabraniały i coś nakazywały ich w aktualnej wersji regulaminu nie ma co gorsza nawet się to nie nazywa jak się nazywało regulaminem i w innej wesji było uzupełniajacej regulamin -Wytyczne Trawian Games-. Krótko aktualne - Warunki i Zasady gry- mozna nazwać "Wolną Amerykanką" byle tyko nie obrażać innych w grze.
  67. czemu to ne otwiera tego
  68. Profeska - zapraszam >fr202.< możesz palić aż ci się bedzie uszami kopiciło
  69. A już szykowałam się na powrót i zebranie ekipy do palenia 😂 Czyżbyś zamienił RN w bierki?

    Jeśli nawet bym grał to bez sensu się denerwować o coś co nie jest zabronione.
  70. Jestem z siebie dumny, tyle lat minęło, a nadal wspomina się tę pamiętną noc na GG 😄 😛
  71. jesli wykorzystujesz innych do swoich celow to predzej czy pozniej, druga strona to zobaczy i przestanie Cie wspierac jesli nie beda mieli tez z tego zysku, oczekujesz wsparcia od innych to tez daj drugiej stronie cos, nie licz na to, ze bedziesz wykorzystywal druga strone w nieskonczonosc i nikt nie zorientuje sie, ze to robisz

    w polin to raczej pozniej niz wczesniej. obserwowalem okolo roku znanego piekarza. gdyby rotacyjnie dzielil sie top1 stowkiem z koalicjantami to byliby nie do pokonania. a tak musi co jakis czas odbudowywac koalicje
  72. kazda gra jest stworzona by dymac graczy. prawdziwa zabawa zaczyna sie dopiero wtedy gdy gracz gra przeciw tworcy gry.
  73. Jestem z siebie dumny, tyle lat minęło, a nadal wspomina się tę pamiętną noc na GG 😄 😛

    ciao haha ja też się cieszę z tej zagrywki, jedno z lepszych zagrań na gg, oć na fr202 pobujamy sie scenario 2x
  74. Dzięki za propozycję, ale muszę odmówić. W RN, oprócz pierwszej rundy w ogóle, kiedy stwierdziłem, że chcę mieć dużo gwiazdek w awatarze, zawsze interesowały mnie wyniki grupowe. I... nadal tak jest. Jeśli wejdę, skończy się na tym, że będę chciał opanować jakiś serwer, a nie mam na to czasu. Byłoby oczywiście miło, ale niestety doba nie jest z gumy. Więc w innym życiu Zew albo na emeryturze 😛
  75. no tak, troxhe si eróznimy Ty zawsze frasz o wszystko a ja bardziej zeby sobie pojezdzic a na finał zawsze sie gdzies zdazy
  76. ale jak sie nudzisz tu na disco to ankiete rn wypełnij na mailu a kod mi daj vo odpaliłem watek zzgadywanki i nikt ne ce zgaduwać bo chyba nagrody choć świetne daję to i tak są xhba za liche
  77. Zgadywanki
  78. Na mailu? Niczego takiego nie widzę. Generalnie "założyłem" specjalnie nowe konto (stare skasowałem, żeby mnie nie kusiło, kiedy przestałem grać), żeby sprawdzić w grze, ale po kliknięciu przycisku 'nowe konto' zalogowało mnie na Wawel, dostałem jakiś śmieszny nick, a kiedy chciałem się wylogować, pojawiło się okno ładowania gry i z powrotem logowało mnie na Wawel... Ale wracając do tematu, w grze wyświetlał mi się komunikat o ankietach premium, o nie Ci chodzi?
  79. nie tych w grze to ne ruszaj, dla własnego zarobku je dodali a tam niby golda mozesz złapać, ale tyko jeden dzien je klikałem przez TOR i zrezygnowałem definitywnie z tego luxusu
  80. niby to są konsumenckie ankiety, ale jak dla mnie to leci w nich tylko o pozyskanie danych osobowych
  81. w jednej to mi nawet kamerka kazali odpalić
  82. w opcjach mozna wyłączyć powiadomienia o nich
  83. a dziwny nic musisz zmienic na taki jaki cesz
  84. to tez niby luxus dla nowych zeby sie nie meczyli na starcie z wymysleniem nicku
  85. Do lobby przecie powinien cie zalogowac ane naserwer
  86. jak skasowales konto to ankiety raczej nie masz bo jak niby mieli ja podesłać jak nie istniałeś
  87. A jak ci się jeszcze bardziej nudzi spruboj odzyskać konto przez opcje odzyskiwania a jak se ne da to przez suport. dowiemy sie cy sie da
  88. w karierze powinieneś i tak wisieć jako noname
  89. Odnośnie "palenia" to jest to od dłuższego czasu (przynajmniej od kiedy tutaj jestem) ciężki temat. Początkowo uważałem to za wykorzystywanie elementów gry do utrudniania rozgrywki innym graczom i tym samym toksyczne zachowanie ale rzeczywiście pozostaje kwestia graczy, którzy to robią nieświadomie. Aktualnie rozpatrujemy różne opcje i zmiany w mechanice, które możliwe, że zapobiegną intencjonalnemu "paleniu" fabryk ale na ten moment niestety nie mogę podać więcej szczegółów :/ Trochę z innej beczki to nie wiem czy śledzicie RN na fb ale ostatnio zaczęliśmy dodawać tam relacje z informacjami odnośnie dostępnych wydarzeń i bonusów do zgarnięcia. Jak komuś się rzuciło w oczy to dajcie znać czy coś poprawić np. częstotliwość relacji lub czytelność. Oczywiście wszystkich, którzy nie wiedzieli o tym fakcie to zapraszam do wybadania profilu i samych relacji 😛
  90. Co Ty gadasz, za zdobywanie prestizu w celu wygrania gry czy zajecia wyższj pozycji w ranku można zaostać ukaranym?????????? to co suport decyduje o tym kto ma wygrać rundę????????? to po co w to grać i jeszcze być toxycznym. Skandal
  91. Na Europie to łatwo stykło by dać tylko prezydentom ospowiednie uprawnienia , zeby coś mogli a nie tak jak w sytuacji którą Mats poruszył w naszej 2 rundzie na europie gdzie byłem prezydentem burmistrzem szefem st i co bezrdnie musiałem patrzeć jak multontowiec rujnuje bardzo wielki wysiłek całej ekipy ktora świetnie jechała z wielkim pośiweceniem
  92. Kompletnie funkcji w ciul i troche a byłem bezradny, mogłem tylko żałośnie patrzyć
  93. No mogłem zakapować do suportu i moze by go zdazyli zablokowac ale nigdy nikogo ne zakapowałe to i wtedy nie odwazyłem sie
  94. Wtedy z nami w regionie jechała suporterka ale ne wiedziałem o tym gdybym wiedział o niej to nieoficjalnie w grze pewnie bym go zakapował bo to byłaby najszybsza mozliwa reakcja a ta była wtedy konieczna byłskawiczna bo era była 4 a w miescie 4 pierwsze towary tylko
  95. Jak znasz europe to sam sobie wyobraź jak bardzo musiała być zdyscyplinowana ekipa żeby na 4 pierwszych towaerach w mieście dojechać do 12lvl atrakcji, samo sfinansowanie atrakcji było kośmicznym wyzwaniem
  96. Na KM 40 tubylców plus 100 obcych ani jeden wago towaru nie przyjeżdżał
  97. ciakawe RN-8394 – MAPA: Wszystkie pociągi powinny być teraz wyświetlane poprawnie na swoich pozycjach i bez „teleportacji” podczas remontu torowiska. (Jeśli nadal napotykacie ten problem, skontaktujcie się z supportem i podajcie jak najwięcej szczegółowych informacji na temat działań wykonanych przed wystąpieniem błędu lub w jego trakcie. Dziękujemy!) co z tymi ktore znikaja bez remontu torów
  98. niniam bay
  99. wspomina sie jako najgorszy przyklad, wiec wow... gratuluje bycia dumnym z bycia trollem, sporo to mowi o Tobie
  100. ciao haha ja też się cieszę z tej zagrywki, jedno z lepszych zagrań na gg, oć na fr202 pobujamy sie scenario 2x

    tym zdaniem wlasciwie zamykasz sobie jakakolwiek wspolprace z wiekszoscia osob
  101. Myślałem, że jesteś bardziej lotny. Po pierwsze, tak sobie tylko żartowałem, po drugie, nikt mi nie wmówi, że zwiększenie magazynu można stawiać na równi z paleniem. Mówiłem to wtedy i powtórzę teraz. Tamta zagrywka była obliczona na konkretne opóźnienie rywali. Naszym celem nie było pogrzebanie ich szans na zwycięstwo. I tak, liczyliśmy się z odwetem, ale na zasadzie ząb za ząb. Mój błąd polegał na tym, że nie przewidziałem histerii, która dotknęła niektórych. Z kolei "dobry" palacz może zatrzymać sporej wielkości miasto. Może to zrobić sam jeden i to zawsze był problem, z którym sam walczyłem. Dla mnie osobiście palenie mogłoby zostać uznane za element strategii, ale nie w obecnej formie, kiedy gra nie daje narzędzi do obrony.
  102. mysle, ze to jest problem o ktory chodzi - nie jest narzedzia do obrony przeciw paleniu 😔
  103. Mats- ja ne gram za kasę- jak mam wygrać rundę skoro Ty na każdym każdziutki nawet najmniejszym kroczku ograniczasz mi swoimi pomysłami zdobywanie prestiżu niezbędnego do wygrania rundy??????????Dbasz tylko i wyłącznie o swoje interesy i interesy tych z ktorymi się na coś umówiłeś, a ja co nie mogę grać tego co chcę bo to zawsze koliduje z Twoimi umowami. Dlaczego za wszelką cenę chcesz wpływać na moją grę ze szkodą dla mnie a zyskiem dla siebie????????? Zupełnie nie rozumiem takiego podejścia do gry. Ja akurat nie jestem prestowcem a przynajmniej nie takim rasowym i znajdowałem sobie jak dla mnie ciekawe wyzwania i je grałem na gg przez 5 lat, ale kilka razy byłem o poproszony wraz wszystkimi ktorzy ze mną grali o pomoc w wygraniu rundy przez daną osobę wszystkie 4 pomoce zostały zwieńczone sukcesem i mniej wiecej wiem jak sie gra na presta w celu wygrania rundy. We wszystkich tych przypadkach gdybyśmy się stosowli do Twoich pomysłow na grę sukcesu mogło by nie być a na pewno osiągnięcia byłyby gorsze.
  104. Jak ja ma cię zrozumieć skoro zawsze mam grać to co inni cą żebym grał a nie to czego ja chcę grać.
  105. Napisałem już to nie raz; to te bzdurne umowy są winne temu że ta gra się zwija a nie rozwija, a druga szkodliwość z powudu ktorej gra tylko pełza to jest opcja rezerwacji st na nexta. w mojej ocenie te dwie przyczyny są skutkiem degradacji rn , tej teori spiskowej mojej własnej nigdgy się nie wyprę.
  106. A co do tegp cy ktoś ze mną ce cy ne ce obaj z Zakiem wielokrotnie zescie poruszali u mie na disco i zawsze wam odpowiedziałem dokładnie więc tu publicznie dla wszystkich co ewentualnie tez tak myśla >>-->> Tatalna Bzdura<<---<<
  107. To ja wiem kto co i po co zamną gada i gra a nie wy.
  108. w sumie to grał bo od powrotu do rn to się bujam sam aczasem we 2, z wyjątkiem Chesecake gdzie weszłem do wypasionego st w ktorym wszyscy wedle spiskowej wywrotowej teori mi pomagali i chcieli żeby wygrał rundę
  109. i wcale tak duzo nie zabrakło , a wszystko to z nienawiści do mnie??????????????????????????
  110. nie tych w grze to ne ruszaj, dla własnego zarobku je dodali a tam niby golda mozesz złapać, ale tyko jeden dzien je klikałem przez TOR i zrezygnowałem definitywnie z tego luxusu

    No dziwne, dziwne, kliknąłem nowe konto, żadnych danych nie podałem i od razu na Wawel mnie rzuciło. Maile sprawdziłem, niczego z RN nie dostałem. Obstawiam, że to kolejny błąd apki, spróbuję jeszcze przez przeglądarkę.
  111. ciao dla relaxu on na 2s a ja na 1s pewnie zadowolony Your association has purchased the worker 'August Borsig' for $20,001. Runner-up was OGalop with $20,000. The following players donated: ZᵉʷKʳʷᶤ: $20,001
  112. Nie kombinuj z nowym kontem po co ci ta?? ankiet ne masz bo konto skasowałeś komu mieli wysłać jak nie istniałeś
  113. Jak ci tam napisałem odzyskaj stare przez opcje odzyskiwania a jak sie ne da to przez suport, najprawdopodobnie Twoje konto istnieje do dzis tyko jako no name
  114. dla samej kariery warto, moja kariera wymaxowana na pierwszą ere wymiata kosmos
  115. Odnośnie "palenia" to jest to od dłuższego czasu (przynajmniej od kiedy tutaj jestem) ciężki temat. Początkowo uważałem to za wykorzystywanie elementów gry do utrudniania rozgrywki innym graczom i tym samym toksyczne zachowanie ale rzeczywiście pozostaje kwestia graczy, którzy to robią nieświadomie. Aktualnie rozpatrujemy różne opcje i zmiany w mechanice, które możliwe, że zapobiegną intencjonalnemu "paleniu" fabryk ale na ten moment niestety nie mogę podać więcej szczegółów :/ Trochę z innej beczki to nie wiem czy śledzicie RN na fb ale ostatnio zaczęliśmy dodawać tam relacje z informacjami odnośnie dostępnych wydarzeń i bonusów do zgarnięcia. Jak komuś się rzuciło w oczy to dajcie znać czy coś poprawić np. częstotliwość relacji lub czytelność. Oczywiście wszystkich, którzy nie wiedzieli o tym fakcie to zapraszam do wybadania profilu i samych relacji 😛

    jak im na 'complaits' wyslalem zapytanie o podstawy nadania mi bana to do dzis nie potrafia udzielic odpowiedzi.
  116. jak im na 'complaits' wyslalem zapytanie o podstawy nadania mi bana to do dzis nie potrafia udzielic odpowiedzi.

    Już ich ponaglam w takim razie w Twojej sprawie
  117. Zazwyczaj kompetentnie i szybko rozwiązują sprawy :/
  118. Na Europie to łatwo stykło by dać tylko prezydentom ospowiednie uprawnienia , zeby coś mogli a nie tak jak w sytuacji którą Mats poruszył w naszej 2 rundzie na europie gdzie byłem prezydentem burmistrzem szefem st i co bezrdnie musiałem patrzeć jak multontowiec rujnuje bardzo wielki wysiłek całej ekipy ktora świetnie jechała z wielkim pośiweceniem

    alez support ma takie mozliwosci o ktorych ci sie nie sni. w najlepszym przypadku gdy dobrze sie z nim ukladasz da ci wygrac jesli wladujesz oczywiscie odpowiednia ilosc kasy ... .
  119. Zazwyczaj kompetentnie i szybko rozwiązują sprawy :/

    no, ostroznie z tym ponaglaniem, co by ci sie od nich nie oberwalo jakims rykoszetem..
  120. spogladajac na game-discussions to stworzylem precedens moja zagrywka i wreszcie po latach akceptacji problemu 'palenia' wzieli sie za myslenie...
  121. no, ostroznie z tym ponaglaniem, co by ci sie od nich nie oberwalo jakims rykoszetem..

    Na spokojnie 🤠
  122. najwyżej zrezygnujesz z gry całkowicie... wyjdzie ci to na dobre
  123. a nad czym tu myśleć i jak myśleć , jak to wiadomo od zawsze na clasic faby w finale powinny mieć zawsze czas tankowania >zero< co tu jest do myślenia żeby to wiedzieć jak chcieli cy chcą coś z tym zrobić
  124. Na Europie mamy fajne instytucje Prezydent Premier aktualnie to tylko figuranci bez zadnych uprawnień , spokojnie można przynajmniej prezydento nadac jakieś uprawnienia do blokowania wywrotowców
  125. Na usa taz mamy frakcje i spokojnie mozna dodac funcje władcze jakieś z jakimiś uprawnieniami, albo to co ja bym widział to na usa w finale żeby frakcje przeciwne nie mogły jezdzic wzajemnie u siebie ake tylko w finale
  126. Całkowitej eliminacji możliwości tzw palenia to bym ne ciał z wyjątkiem scenarisza clasc gdzie zatosowałbym metode jak napisałem zerowych czasów na wszystkich fabah w finale
  127. MantraOmm - coś wspomniałeś ze graliśmy razem- przypomnij kiedy to było to sprawdzimy co moj kapownik zapamietał i cy zapamietał dobre cy złe chwile - moze co ciekawego wspomnimy
  128. jakies takie kawowe rundki w rapidku grywalismy. a w kapowniku to mozesz miec co z festivala..
  129. Mats- ja ne gram za kasę- jak mam wygrać rundę skoro Ty na każdym każdziutki nawet najmniejszym kroczku ograniczasz mi swoimi pomysłami zdobywanie prestiżu niezbędnego do wygrania rundy??????????Dbasz tylko i wyłącznie o swoje interesy i interesy tych z ktorymi się na coś umówiłeś, a ja co nie mogę grać tego co chcę bo to zawsze koliduje z Twoimi umowami. Dlaczego za wszelką cenę chcesz wpływać na moją grę ze szkodą dla mnie a zyskiem dla siebie????????? Zupełnie nie rozumiem takiego podejścia do gry. Ja akurat nie jestem prestowcem a przynajmniej nie takim rasowym i znajdowałem sobie jak dla mnie ciekawe wyzwania i je grałem na gg przez 5 lat, ale kilka razy byłem o poproszony wraz wszystkimi ktorzy ze mną grali o pomoc w wygraniu rundy przez daną osobę wszystkie 4 pomoce zostały zwieńczone sukcesem i mniej wiecej wiem jak sie gra na presta w celu wygrania rundy. We wszystkich tych przypadkach gdybyśmy się stosowli do Twoich pomysłow na grę sukcesu mogło by nie być a na pewno osiągnięcia byłyby gorsze.

    przepraszam bardzo, ale kiedy to ograniczalem CIe? zawsze jak grales z nami to miales wolna reke jak chcesz grac, czy kiedykolwiek napisalem Ci, ze masz cos zrobic? to, ze oczekuje jakiejs wspolnej gry od innych to raczej nie byl Twoj problem i nikt nie wymagal tego od Ciebie, wiec nie bardzo wiem o co tutaj sie plumkasz nie bardzo wiem tez jakie to moje interesy, jaki to jest zysk dla mnie poza tym, ze chcialbym integracji i wspolpracy w st? bo latwiej cos ogarnac wtedy? to az takie egoistyczne podejscie? jesli tak to po co w ogole st? a czy moze pytanie sie innych z Twojej perspektywy kto pomoze rozwinac mag, kiedy zbierales presta to nie bylo egoistyczne i nie chodzilo o presta? czy tez pretensje, ze ktos przejal jedynki w magu? jak nie jestes prestizowcem to o co pretensje w takim razie? piszesz o wygraniu rundy, ale nie jestes prestizowcem 🤔 zalatuje mi tu troche hipokryzja
  130. Na usa taz mamy frakcje i spokojnie mozna dodac funcje władcze jakieś z jakimiś uprawnieniami, albo to co ja bym widział to na usa w finale żeby frakcje przeciwne nie mogły jezdzic wzajemnie u siebie ake tylko w finale

    ale co to za wyjatki, tu mozna, tam nie mozna? zreszta co za problem zalozyc mulciaka po przeciwnej stronie? przeciez i tak nikt tego nie sprawdza, pisalem o tym juz dawno temu, mozesz miec nawet 25 kont, dopoki ktos nie zglosi tego (a nawet jesli tak, to nie slyszalem juz o tym od dawna, zeby jakis ban polecial) to support czy tez osoby zajmujace sie tym nic nie zrobia, wiec po co takie ograniczenie skoro to i tak nie dziala? kolejna sprawa, jakbys chcial to zrobic? zakaz wozenia po przeciwnej frakcji, zeby nie najbijali czasu? a co z osobami, ktore maja 30 min, 1h lub wiecej do rozpoczecia wlasnego finalu? zabronisz im wozic w miescie po przeciwnej stronie? a to niby ja ograniczam mozliwosci presta :/
  131. No teraz to juz Ty mieszasz bo tym razem nie pieszesz o ogolnej grze i paleniu od czego cała ta debata się zaczęła tylko o ST a gra w st i dla st jest zupełnie czymś innym ni to o czy wcześniej pisałeś. To jest oczywiste że jeżli ja wejdę do cudzuego st to jadę to co mi władza każe albo to o czym dosadniej wspomniałeś to na co mi władza pozwala, i np w takiej sytuacjji jak by mi ktoś inny wlazł za skórę to na pewno nie przekroczyłbym wytycznych szefa sy, natomiast gdybym jednak chciał sie intruzowi odpłacić to wiadomo odszedłbym z st i zwyczajnie odpalił swoje i intruzowi odpłaciłbym wedle jego zasług.
  132. O jednykach na magazynach- no cóż - to ja wam zaproponowałem opcje jak łapać presta na magazynach dla waszego st ,no fakt nie moim kosztem nie chcieliście skorzystać z darmowego presta a jak późnie sami przyznaliście "nie zrozumieliśmy twojej oferty" Nie zgłosiłem pretensji do V jak nam zabrał jedynki ale pośmiałem się z tego jak Jacek go zbeształ na moim disco bo chyba ne wiedział że to Twoj człowiek nas oskubał, i zwyczajnie zwialiśmy na lepszy układ magazynów, Gdzie tu była krzywda dla nas skoro mieliśmy w zapasie lepsze rozwiązanie, graliśmy we 2 i bardzo szybko wykanczaliśmy mozliwości łapania presta na magazynach, bardzo duzym poświeceniem tak duzym że Jacek [Profeska Twój kumpel z Hadesów] po prostu nie wydolił i zrezygnował z gry dalszej. Czy potrzebowałem kogoś po rezygnacji Jacka do pomocy, no nie bo wtedy juz na tyle duzo ludzi to widziało i opanowało że spokojnie na ich plecach mogłem dalej skutecznie to ciągnąć pomijajać fakty że ludzie sami się zgłaszali do pomocy w zamian za przekaznie wiedzy jak sie to skutecznie robi i o co leci, Na disco mam naturalnego kompana do wieloletniej wspólpracy przeroznych debat , niczym specjalnym nie było poproszenie o pomoc. Jak nasza wspólpraca wyglada przecie wiesz bo w zaden sposób jej ne ukrywamy. 4 moja gwiazdka jest w 99% zasługą ZaKa- bez niego nie miałbym jej bo bym ją zwyczajnie olał, doping ZaKa był tak silny że dowlokłem się z bidą do finiszu i mam 4
  133. _ druga część co moje przeczytałeś i nic wiecej - Pojawił sie temat a troche lat w rn mam to się do niego odniosłem- jezeli sie temu przyzec co napisałem to są 3 ofrty dla 3 podstawowych scenariuszy - a dalej co ja mogę, niech myślą co z fantem zrobić jak zaczęli coś w sprawie myśleć, a my skoro o tym juz wemy to swoje zdania cy propozycje powinniśmy złożyć i to jak najwiecej zeby ostatecznie jak nie wszystkich to przynajmniej wiekszość zadowolić- dwaj swoje propozycje bo oferta wydaje sie dobra jak ju ca coś z tym zrobić
  134. MantraOmm - no Rapid to moja jako dłogofalowa przygoda z niezpamnianym Drzorczem jest najlepsza - PUSH i już- i tak dwa lata w kólko to samo ,ale wbijanie poziomów mistom najbardziej mi się podoba w rn niezależnie cy poziom łatwy cy trudny
  135. Festiwal- pojechałem ale tak sbie tyko - wb2b erze wnuczka mi przybyła na ten świat - i festiwal sie sftiwalił. Mozemy wsponieć ale ciebie pod tym nickiem ne ma https://piosnka.blogspot.com/2019/03/festiwal-rail-nation-2019.html
  136. bo moje nicki ewoluuja co jakis czas p;
  137. czepiasz sie mojego zarzadzania st, ogolnie mojego podejscia nie piszac wlasciwie nic o paleniu to po co mam kontynuowac watek palenia? najwyrazniej nie masz juz nic do dodania... najpierw ograniczam Twoj prest, teraz o tym nic nie piszesz, jest to slabe i malo konsekwentne, teraz nie ma problemu, bo mogles grac jak chcesz, a wczesniej niby ograniczalem prest... nie wiem tez kto napisal, ze "nie zrozumielismy Twojej oferty", raczej nie podobalo sie nam to w jakiej formie to chciales robic, wykorzystujac innych do tego, co sam w sumie opisales na przykladzie Zaka, czy tez wspomnianego Jacka, czyli korzystam z innych, zeby zdobyc presta, co jak widac sam przyznajesz i ponownie napisze, ze zalatuje to po prostu hipokryzja Jacek nie ma czasu grac, Zak nie ma czasu, Drzorcz nie ma czasu grac, czy ktos kto zawital na Twojego discorda i ma czas grac z Toba? nie ukrywam, ze wiedze masz jak osiagnac topowe wyniki i nie mam z tym problemu, tak jak pisalem, zawsze miales wolna reke, nie podoba mi sie po prostu styl osiagania tego i sciemniania, ze ktos cos Ci blokuje, skoro nie bylo takiej sytuacji, cala ta dyskusja wg mnie sprowadza sie do Twojego egoistycznego podejscia, nigdy tez nie zagrzales miejsca w wiekszym st i cala ta dyskusja chyba pokazuje dlaczego, moglbym jeszcze kilka tematow opisac, ale nie widze sensu wywlekac paru spraw na swiatlo dzienne, po co to ? na tym chyba skoncze, dla postronnych wystarczajaco otrzymali popcorn contentu, co tu jeszcze dodawac? EOT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

a ABBA (2) feel (1) Hymn (1) paulla (1) pop (1) Zakopwer (1)

Międzynarodowa Statystyka Odwiedzin

free counters