wtorek, 14 maja 2024

Czeski gg piąta gwiazdka

 W grudniu zalogowałem się na ggpl i niespotykanie dziwnym zbiegiem okoliczności trafiłem do najsilniejszego clanu na serwerze, rundy miałem  nie gra, ale żal się zrobiło nie pójść na łatwiznę i nie przytulić top1 stowarzyszeniem. Dograłem rundę do końca, szefowi obiecałem tylko rezerwacje miejsca na nową rundę. Wybrali serwer ggcz101, zgodnie z obietnicą logłem się i miejsce na nową rundę zarezerwowałęm. Po starcie serwera dosyć szybko się zorientowałem, że nikt nie gra za kasę, szybko wymyśliłem że przykleję piątą gwiazdkę minimalnym wysiłkiem i tak chyba się stało, mimo wszystko nawet jak już tak łatwo było i tak trzeba się było kliknięć wykonać znacznie więcej niż statystycznie klikam w rail nation. Od piątej ery zmęczony nie byłem, ale klikać mi się nie chciało, nie wiem znudzenie, brak konkurencji, nie wiem nie chciało się i już.

Z własnego pomysła i woli władzy Stowarzyszenia PaxTrans 5* mam 

Dziękuję wszystkim ludziom co grali w Clanie PaxTrans za piątą gwiazdkę, bez was nie zalogowałbym się na ggcz ani nie znalazłbym motywacji żeby rundę grać na TOP1.



























Jakie To Smutne




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

a ABBA (2) feel (1) Hymn (1) paulla (1) pop (1) Zakopwer (1)

Międzynarodowa Statystyka Odwiedzin

free counters